To Ινστιτούτο σου είναι η γυναίκα του Καίσαρα! Δεν πρέπει μόνο να είναι καλή. Πρέπει και να το δείχνει!

Θέμης Σαρανταένας
Σύμβουλος Μάρκετινγκ
www.marketingconsultant.gr

Δείτε τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη οπτικής ταυτότητας ενός κέντρου αισθητικής

Ας ξεκινήσουμε με λίγη ιστορία. Η φράση:

“Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια”

Ιούλιος Καίσαρας

(αγαπημένη φράση στα τηλεοπτικά παράθυρα μεταξύ πολιτικών αντιπάλων) ειπώθηκε όντως από τον Ιούλιο Καίσαρα το 62 π.Χ. και αφορούσε τη δεύτερη σύζυγό του Πομπηία Σύλλα.

Ο Καίσαρας είχε χρησιμοποιήσει αυτή τη φράση με σκοπό να χωρίσει τη γυναίκα του. Εγώ τη
χρησιμοποιώ για να σας επιστήσω την προσοχή στο αντίθετο:
Να μην “χωρίσετε” από τον πελάτη σας!
Δείτε λοιπόν στο άρθρο μου που ακολουθεί τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη που κάνει μία επιχείρηση αισθητικής στην οπτική της ταυτότητα.

Λάθος #1
Καμία οπτική ταυτότητα


Δεν είναι ούτε μία ούτε δύο οι επιχειρήσεις εστίασης που δεν
έχουν καμία απολύτως οπτική ταυτότητα – ούτε καν λογότυπο.
Από την πείρα μου στον χώρο, θα υπολόγιζα ότι είναι σχεδόν μία
στις τέσσερις και σε κάποια industries μάλιστα, είναι σχεδόν
σαν επιδημία – απλά δείτε τις περισσότερες επιχειρήσεις ΚΤΕΟ!
Εάν κάνετε τη σκέψη ότι είστε “πολύ μικροί” για λογότυπο,
κάνετε λάθος.

Η οπτική σας ταυτότητα είναι σαν τα ρούχα που φοράτε. Σηματοδοτούν αμέσως που κινείστε αισθητικά και κοινωνικά.

Ακόμη, μέσα από μία σωστή οπτική ταυτότητα (σήμα + λογότυπο + σλόγκαν) μπορείτε να περάσετε πολύ περισσότερη πληροφορία στο κοινό σας από όση νομίζετε.

Λάθος #02
“Home made” οπτική ταυτότητα

Πάλι, δεν είναι ούτε μία ούτε δύο οι επιχειρήσεις όπου η οπτική ταυτότητα, από το (ο Θεός να το κάνει) λογότυπο μέχρι το web site και τις ταμπέλες του καταστήματος είναι home made. Υπάρχει κάποιος λόγος που υπάρχουν γραφίστες, designers, developers κ.λπ. για αυτές τις δουλειές και όχι ο 14χρονος ανιψιός σας με τα γυαλιά.

Οι πελάτες σάς εμπιστεύονται επειδή είστε επαγγελματίες.

Εμπιστευθείτε λοιπόν και εσείς άλλους επαγγελματίες για την οπτική σας ταυτότητα.

Λάθος #3

Άσχετη οπτική ταυτότητα

Εάν έχετε ένα συνεργείο επισκευής φορτηγών, είναι τουλάχιστον περίεργο να το έχετε ονομάσει “Μιμόζα” και να έχετε για σύμβολό σας ένα τριαντάφυλλο. Υπερβάλλω; Ναι, αλλά λιγότερο από όσο νομίζετε.

Κάθε industry έχει τους δικούς του αξιακούς κώδικες. Μην προσπαθείτε να τους σπάσετε, σκεπτόμενοι“έξω από το κουτί”.

Πάρτε για παράδειγμα την Coca Cola που εδώ και 120 χρόνια σκέφτεται μέσα στο κουτί και, από ό,τι φαίνεται, μάλλον, καλά τα πάει!

Λάθος #04
Κλεμμένη οπτική ταυτότητα

Πρώτα από όλα, δεν πρέπει να κλέβετε την οπτική ταυτότητα κάποιου άλλου για λόγους επαγγελματικής ηθικής.

Ακόμη, μην ξεχνάτε ότι μπορεί να καταλήξετε στα δικαστήρια με τον παθόντα και
σας διαβεβαιώνω ότι ο δικαστής δεν θα σας δει καθόλου συμπαθητικά. Μην το κάνετε, μην το επιχειρήσετε, είναι σαν να παίζετε με τη φωτιά.

Λάθος #05
Ασαφής οπτική ταυτότητα

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη. Εσείς γνωρίζετε καλά την επιχείρησή σας και το brand name σας, όμως ο κόσμος, είτε το πιστεύετε είτε όχι, αγνοεί παντελώς την ύπαρξή σας.

Μην χρησιμοποιείτε περίτεχνες γραμματοσειρές, δυσδιάκριτα γράμματα, χρώματα που πνίγουν το όνομά σας, περίεργα avatars στο Facebook και πολλά ακόμη.

Ίσως νομίζετε ότι φαίνεστε cool, αλλά στην πραγματικότητα όλα αυτά, στον σύγχρονο ταχύτατοκόσμο της πληροφορίας, όπου κάθε δευτερόλεπτο μετράει, δείχνουν απλά ξεπερασμένα.

Σας προτείνω να αποφύγετε τα παραπάνω συνηθισμένα λάθη οπτικής ταυτότητας για να δείτε το Ινστιτούτο σας να αναπτύσσεται πάνω από το συνηθισμένο! Θυμηθείτε όμως πως πρέπει να δώσετε έμφαση και στην αισθητική του λογοτύπου σας. Μην ξεχνάτε πως «πουλάτε ομορφιά» άρα αυτό πρέπει να αποτυπώνεται σε κάθε σας επικοινωνιακή προσπάθεια!

Καλή επιτυχία!

Εκθεση Psamka

Subscribe To Our Newsletter

Subscribe to our email newsletter today to receive updates on the latest news, tutorials and special offers!