Δωρεαν webinar: το Νευρομαρκετινγκ στις επιχειρησεις αισθητικης και η εφαρμογη του στην εξυπηρετηση πελατων και τις πωλησεις
Δευτερα 16 Ιανουαριου 2023 19:00
Ομιλητης: Οδυσσεας Κολλιας
![](https://psamka.gr/wp-content/uploads/2022/12/Κόλλιας-Οδυσσέας-3.jpg)
Εισαγωγή
Το Νευρομάρκετινγκ είναι διεπιστημονική συνέργεια του Μάρκετινγκ, της Ιατρικής, της Νευρολογίας, της Κοινωνιολογίας, της Ψυχολογίας και προσφέρει νέα διάσταση στην έως τώρα θεώρηση των επιχειρηματικών θεμάτων, ειδικά στον κλάδο της αισθητικής.
Το Νευρομάρκετινγκ εξετάζει τους τρόπους που λαμβάνεται μια αγοραστική απόφαση σε μια αγορά όπου οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών διευρύνονται και αλλάζουν. Ειδικά στον κλάδο των αισθητικών αναδεικνύει τη «δύναμη» των 5 αισθήσεων στην επαφή του πελάτη με την Επιχείρηση.
Απευθύνεται σε:
- Αισθητικούς
- Ανθρώπους που αντικείμενο της εργασία τους είναι (και) το Μάρκετινγκ, σε Πωλητές
- Επιχειρηματίες που θέλουν να αποκτήσουν νέα οπτική για την εργασία τους
- Δημιουργούς – start-up – επιχειρήσεων
- Επαγγελματίες που θέλουν να αποκτήσουν μια «σφαιρική» εικόνα σχετικά με αυτό που προσφέρουν στην πελατεία τους.
Σκοποί του προγράμματος
- Να ενημερώσει για τις εξελίξεις στην επιστήμη του Μάρκετινγκ που βοηθούν στη καθημερινή επαφή με τη πελατεία
- να εμπλουτίσει τις τεχνικές των πωλήσεων
- να διευρύνει τους ορίζοντες των συμμετεχόντων δίνοντας ερεθίσματα προκειμένου να προωθούν τα προϊόντα τους αποτελεσματικά.
- να εμπνεύσει για ενέργειες που μπορούν να εφαρμοσθούν από μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν την δυνατότητα να προσλάβουν επιστημονικές ομάδες συμβούλων για να μπορέσουν να δημιουργήσουν μια αξιόλογη και επώνυμη εμπειρία
- να αναδείξει την σημασία των θετικών συναισθημάτων των Πελατών στη πώληση
- να αναδείξει τη σημασία του αφηγήματος, που κάθε επιχείρηση είναι καλό να έχει
- να ενεργοποιήσει τις αισθήσεις στην μετά – covid εποχή.
Στόχοι του προγράμματος
- να διερευνήσει την άποψη για το πώς οι αισθητικοί μπορούν να «δουν» τον πελάτη τους ως υποδοχέα των αισθήσεων, δηλαδή κάποιον που αντιδρά σε ερεθίσματα
- να διευρύνει την αντίληψη των συμμετεχόντων για τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Στη σημερινή αγορά ισχυρού ανταγωνισμού και διαδικτυακών πωλήσεων, είναι σημαντικό να τονισθεί η αξία της «πραγματικής» εμπειρίας του καταναλωτή
- να προσφέρει επίγνωση για τις αισθήσεις και τους νευρώνες των πελατών, ώστε να προστίθεται αξία στις προσφερόμενες υπηρεσίες και προϊόντα δημιουργώντας «αξέχαστες εμπειρίες» στους πελάτες-επισκέπτες τους
- να αποκτήσουν τις δεξιότητες να παρέχουν άρτια προσωπική εμπειρία, έτσι ώστε οι πελάτες τους να τους θυμούνται για τις εξαιρετικές προσφερόμενες υπηρεσίες
- κατανοούν τα συναισθήματα των πελατών για να την εκπλήρωσή τους.
FULL VIDEO
Λιγα λογια απο τον ομιλητη / Teaser Video
![](https://psamka.gr/wp-content/uploads/2022/12/Κόλλιας-Οδυσσέας-3.jpg)
Οδυσσεας Κολλιας
Οικονομολόγος – Συγγραφέας
Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαιδευτής στην Δια Βίου Μάθηση
Ο Οδυσσέας Κόλλιας, πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κάτοχος MBA από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, είναι εκπαιδευτής ανθρώπινου δυναμικού, διδάσκοντας σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα από το 1991. Έχει διατελέσει στέλεχος στο τμήμα Marketing του ΟΤΕ και έχει εργασθεί σαν ελεύθερος επαγγελματίας. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής στην Εκπαίδευση Ενηλίκων με ειδικότητα στην «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και τις «Πωλήσεις». Συνεργάζεται με τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και φορείς της δια βίου εκπαίδευσης. Έχει διδάξει σε οργανισμούς όπως το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, το ΚΟΕ του Οικονομικού Πανεπιστημίου, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, την ΕΣΕΕ, την ΕΕΔΕ, την ΓΣΕΕ, το ΕΚΔΔΑ, τον ΕΟΜΜΕΧ. Έχει συγγράψει εκπαιδευτική ύλη και διδάσκει, μεταξύ άλλων, στο e- learning πρόγραμμα του ΕΚΠΑ: «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών», καθώς και σε εκπαιδευτικά προγράμματα των ΕΛΤΑ και της ΕΣΕΕ. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην ΓΣΕΒΕΕ και εθελοντής Μέντορας στο COSME. Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων επιχειρηματικού περιεχομένου και αρθρογράφος.